Thursday, January 22, 2009

Zaman Muder...

Ntah apa la mimpi, entah dari mana la dapat, tetiba petang tadi ada member old skool aku tipon. Mula tu dia menyamar... Last sekali dia intro nama dia. Ahahahaha... Teringat balik zaman old skool masa kat Ipoh. Zaman bebudak ingusan dulu.

Borak lama gak. Entah mana dia dapat no aku. Bila tanya, dia cakap mintak kat bomoh. Akakakaka... Tapi mamat nie bagus gak. Hampir semua kengkawan masa kecik dulu dia ingat lagi and follow perkembangan. Aku tanya jugak sorang dua. Ada yang dah jadik bisnesman, kontraktor, pelakon, drebar teksi, pensyarah, boss besar, boss kecik and memacam lagi lah. Ahahaha... Best betol. Tak sangka, dulu kecik memasing cam setan, mujur dah besar jadik umat. Ekekeke... Browse punya browse, terjumpa lak gambor dorang nie...

Ahahahaha.....

Gambar masa tadika... Perghh... Ngk la yg aweks nyer... Seksis youuu... Kekekeke... Milah nama nyer. Ada mana pon tak tau la sekarang. Yang baju merah yg tinggi kat belakang tu nama dia Atan atau nama gelamer Shajiry. Aku lak... Ehehe... Yang paling macho sekali arr .... Yang mana ekk? Korang carik la sendirik....

Haaa... Yang nie pulak masa darjah 4 kat SR Sri Kinta Ipoh. Ekekeke... Nama cikgu kelas Cikgu Manap. Kelako. Ngk tu. Semua pakai suar pendek. Maklumlaa... Sekolah lelaki jer kanss... So kira tak seksi laa... Ehehehe...

Yang nie lak masa darjah 6. Huhuhuhuhu... Best masa nie. Maklumlaa, pelajar paling senior dalam sekolah kan. Ehehehehe.... Kalu masa nie gemok, sekarang aku dengar dorang dah kurus. Kalau masa nie kurus sekarang aku dengar dah debab. Aku jer yg maintain. Ehehehehe... Masa nie jadik sprinter sekolah nie... Perghh... Power... Ekekeke....


0 comments: