Thursday, December 27, 2007

Semangat Selepas Holiday

Betul lar orang kata. Kalau dah lama sangat kerja without holiday, memang kita akan rasa kerja tuh boring giler. So, kalau nak semangat baru, ambik cuti and pergi holiday untuk tenangkan fikiran. Itu orang kata lar.... So aku pon try. Aku lupakan segala kekusutan dokumentasi yg berlambak kat opis, aku just enjoy cuti raya haji ngan krismas baru nie. Totally lupakan langsung pasal opis.

Hasil nyer??!! Hmm.. So far setakat hari nie 1st day aku start kerja...macam best jer. Nampak terang sket. Kekeke... Entah lar.. Perasaan aku semata-mata atau memang betul. We just wait and see. Aku nak nengok lagi 2 minggu. Hopefully ok lar kot. Kalau ok.. Nampak gaya kena selalu ambik cuti gini. Cuti bebanyak pon, carry forward boleh tujuh hari jer. Bukan ada dapat apa-apa imbuhan pon kalau cuti tak habis. Hampesss......... Hahahaha

0 comments: