Sunday, November 23, 2008

Best tapi tak best tapiii... Best kot...

Menarik tapi akhirnya tak menarik. Memula best pasal Chelsea ngan Liverpool draw. Sekali tak best lak pasal Man U pon draw sama. Apa laa. Kalau menang kan bagus. Bulih rapatkan jurang mata. Tapi takper. At least Arsengal kalaaaahhhh lagiiii.... Huhuhuhuhuhuhuhuhu....

Kepada mereka mereka yg menyokong kelab Arsengal tu, ahahaha... Sesungguhnya roda korang dah berenti berputar kot. Ekekeke... Dia berenti kat part Arsengal tengah duduk ada kat bawah. Ehehehehe...

FridayNiteFutsal meletihkan lagi. Aku lak sampai lambat. Ingatkan ramai. Sekali 9 orang lagi yg turn in. Apadaa... Ada lak mamat tu, yo yo ooo jer kata nak datang. Tapi tak datang. Alih alih aku dengar, sekarang nie main futsal 2 minggu sekali jerk. Adoii... Penat arr kalau tetiap minggu gini. Apa arr...

Cam biasa la, kedai mamak tujuan kami setelah penat lelah abos peluh membasahi bumi. Ehehee... Aku order maggi goreng. Memula nampak cam sedap. Tapi makan memang tak berapa nak sedap. Ok larr... Idak ler barai sangat. Ada lak mamak nie bagi aku maggi takder sayur. Ingat aku cam Babam ker? Tak makan sayo. APalaa.. Tapi pasal dah lapar kanss... Aku bedal jer laa. Topik perbincangan tak der apa yg hangat. Cam biasa jer... Duk lelepak sampai kol 3 pastu apalagi. Angkat kaki chow...

On the way balik tu, depan skit jer dari tempat kami lepak minum tu, aku ngk ada satu teksi tengah rembat punya la laju. Sekali sampai kat simpang, ada satu keter apa ntah kuar, mencicit aku ngk teksi tu brek. Ccceeeeettttttttt........ Skreeeetttttttt....... Bang...!!! Ehehehe... Beria dia brek. Ate sekali kena jugok. Mujur tak teruk. Aku lalu tepi ngk jer la. Si teksi cino, si keta lak Kelly Ng. Hurmm ... Cam tak betul jerr... Aku terus blah. Malas layan dorang...

Moral of the story... Berhati hati bila bawak keter lepas kol 3 pagi kat Subang. Ramai orang mabuk... Ahahahaha...

0 comments: