Sunday, November 16, 2008

Hadiah dari Langkawi...

A fren came back from Langkawi and she bought me 'Cafe Creme'. Hurmm... Memang best. Pernah gak rasa jenis nie dulu. Adik belikan kat Langkawi gak. so dah alang alang dia tanya nak kirim apa kan, so aku tak pikir menda lain, 'Cafe Creme' jer arr. Sayang pulak rasa nak bukak. Pasal packaging dia ala ala cam kelllaaassss gitu kans.

Akhirnya dek tak tahan ngan godaan, aku pon bukak sebatang. Dan.... Sssssssttt.... Ffffuuuuhhhhhh... Mak aii... Aroma cafe dia... Bestttt arr plak. Hehehehe... Walaupon kategori cigar, tapi idak ler besor macam cigar tu. Dia buat pakai sehelai tembakau jer nie. Tembakau yg daun dia kecik kot. Gulung gulung gulung pastu jadik arr macam rokok nie. Yang version aku dapat kali nie ada filter tip sekali. Okay laa... Tak der laa sendat jer rasa dada nie macam isap cigar yg office mate wifey kasik aritu. Cuban cigar. Nak isap pon payah. Nyalakan api, nak dekat 2 jam pon isap tak abis lagi. Bau diaaa... Mak aii... Eekekekeke....

Sesaper kalau ada ternampak 'Cafe Creme' nie kan, kalau korang pergi Langkawi kerr... or nampak kat airport ker masa pergi or balik dari Kuching tu kan... Belikan laa satu ekk. Nanti aku bayor laa ekk... Ehehehe...

Perghh... Menggoda sungguh tembakau yg disalut kemas nie... Erghhh...!!! Tak boley tahan pakcik...

Setiap satu dibungkus plastik bagi mengekalkan aroma nyer. Bior tak masuk angin bak kate orang... Ehehe...

Diletak pulak di dalam tin. Nampak calssy gitiewss... Pergh... Tu yang buat sayang nak ambik tuu. Special occasion jer nie baru bulih isap nie... Tapi kalau dah tak bulih nak tahan, slumber jer yob...

Kertas pembalut pon memanggg agak menyedapkan mata memandang. Perghh... Tak hingat tol arr...

Dalam bebanyak tu... Cuma sticker nie jer yang aku paling tak berkenan. Macam laa aku tak paham kan. Dari aku mula belajo sap kok dulu dah tau dah... Tak yah arr tampal sticker bebesar tu kan. Kalau tak cukup besar... Korang tampal jer bior tutup terus jenama tu. Tak pon satu tin tu korang penuhkan jer ngan tulisan tu. Caishh.... Cam harr armssss...

0 comments: