Wednesday, November 5, 2008

Lagi Satu Malam jadik Dua Malam...

Hurmm... Malam nie dah masuk malam kedua aku bermalam kat SDMC. So far ok jer arr. Tak der la best mana pon kan. Kalau sebelum nie aku cakap aku tak leh nak compare ngan lagi dua spital, Pantai ngan SMC... tapi aku rasa, hari nie aku dpt buat conclusion kot.

Pada aku, tahap keselesaan aku bagi highest mark kat Pantai Medical Center kat Bangsar tu kot. SDMC nie kira no dua arr sebelum SMC. Itu mengikut keselesaan aku la. Korang jgn lak nnt kalau nak masuk spital korang based pada aku nyer rating nie plak. Kalau nak kira doktor, aku rasa SDMC nie ok.

Tapi kalau bab makan... Haaaaaaa... Kat sini tak best. Aku rasa so far, makan yg best kat Pantai la. Sedap pon sedap. Memalam tlipon tanya menu aku nak makan apa. Sini tak der arr plak. Main hantar jer. And sesungguhnya, orang yg menetapkan menu nie... memang tak best. Selera dia tak power kot. Ehehehe... Jenis makan ngan minum tolak batu ngan kayu jer nie. Ehehehe...

Asyik sup sup sup... Teringat lak aku makan kat Sabah tu. Sorry ekk orang Sabah. Sampaikan makan mee goreng ker bihun goreng kerr... pon dibagik nyer jugak sup. Ehehehe... Ada jugak orang Sabah yg baling benda kat aku nie nanti. Ahahaha... Berbalik pada menu yg dorang bagi tadi nie, kalau la sup tu rasa cam sup kak ani rasa utara tu ker, rasa cam sup kat faiz tomyam dengkil ka, rasa cam sup kat shaheera tu kerr... Okay arr jugak kan. Ini.... rasa cam masak air pastu taruk kiub ayam knorr tu 2 ketul. Seharam bawang ker, sayur ker apa apa jer laa... Langsung takder. Eloookkk jer jernih nyer. Syabas aku ucapkan kepada SYABAS. Bersih ekk air yg dibekalkan kat Selangor sekarang nie. Ehehehe....

Tak tahan nak makan sedap, aku pon carik kedai Maddie. Pergi Maddie beli la menu kegemaran aku. Hurmm... Boleh laa... Ni kang sementara nak tunggu Man U nyer game malam nie kang, kalau lapar balik (sure lapar nie...) aku carik la nasik goreng ker apa ker... Huhuuhuhuuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu..........

Hurmm.... Tau jer nak masuk blog, baru la ada ayam seketul dalam sup tu. Sekali rasa... Hmmm... Tak per laa... Tak yah taruk pon sama gak...

Ini jer lar yang aku beli kat kedai Maddie tadi. Baru la ada selera nak makan. Kalau nak harapkan makanan yg dorang kasik jerr... Hurmm... Alamat lapar arr aku....

Haaa... Cuba nengok kat cheese tu... Kat daging yg dah digoreng tuu... Ini barular nama nya makannn...!!! Baru arr ada selera sket nak makan. Haaa... Kenyang dah perut buat sementara nie. Baru arr bulih lena sekejap. Jap lagi nak ngk bola lak... Glory ... Glory... Uniteeeeddddd...!!!

1 comments:

Shh said...

gitu le tali perut panjang....