Saturday, November 8, 2008

Sometimes ordinary can be an extra ordinary thing in their own ordinary way...

Another great futsal session last nyte. Sejak kebelakangan nie kehadiran amat amat membanggakan. Ahahaha... A little bit late last nyte since I had a late dinner with a guest at home.

Sesampai di gelanggang, nengok dorang dah start main. Aku plak dengan sendirinyer buat lawak sengsorang. Masa nak kluar tu agak kabuts sket. So menonong jer terus masuk dalam keter. Yang aku ingat bola dah pass kat Sekut. So kira tak der apa dah laa... Alat-alat peranti (ehehehe...) aku yg llan dah cukup. Sekali bila dah sampai KESAS dekat area Usj 1 tuh, aku terasa macam ada kekurangan arr plak. Garu kepala yg tak gatal nie sambil mengemudi Myvi dengan sebelah tangan pada tahap kelajuan yg luar biasa... PErghh...

Sekali aku nengok kat tpt biasa dlam kereta tuu, baru aku perasan aku tertinggal peranti yg paling penting sekali. Arghhh...!!! Kasut kuuuu...!!! Adusss...!! Tetiba aku terasa jauh giler plak nak patah balik nak ambik kasut. Yang jauh terpaksa aku dekatkan. Huk... huk... huk... Aku kona kereta buat u turn and patah balik nak ambik kasut. Apa barang nak main futsal kasut tak dak...

Aku ngk jam kat dashboard tu dah pukul 1120 Hrs. Alaa... Awal lagi niee... Sedapkan hati aku yg dah memang melonjak lonjak nak sepak kaki orang sejak Sabtu lepas (ehehehe... Bak kata Babam, lepas main hari Jumaat, masuk hari Sabtu petang jer kaki dah gigil balik nak menyepak...). Kebiasaannyer dorang start pon kol 1115 kan. So aku congak congak sengsorang... alaaa sempat. Dont worry...

Penat u turn aku sampai balik kat tpt futsal tu dalam pukul 1145 mlm. Ehehehehe... Ok lar tu... Ramai plak hari nie main. Siap dengan dak Radicare Batu Caves pon ada nie. Jangan main sampai gaduh dah arr cam ada mamat tu. Kalau involve orang luar jer mula arr dia. Hangin semacam jer main. Eekeke...

Best...! Best...! Best...! Lepas main cam biasa arr aktiviti kami. Apalagi kalau tak minum kat kedai mamak kat Subang tu. Another great futsal session. Balik pon dah kol 4 stengah. Hurmm... Best....

Malam nie lak ada game best nie... Man United vs Arsengal. Main kat Emirates. Ehehehe... Can't wait for the game. Glory... Glory Man Uniteeeedddd......!!! Huhuhuhuhuhuhu...

Mereka mereka sedang beraksi... Ahaha... To tell you the truth, team ni main biasa jerr... Tak dasyat mana pon pasal 'star' ada kat luar. Tgh ambik gambar... Ekekeke...

Imej nie bukan nyer nak tunjuk mamat tu tgh dribble bola, tapi aku nak kasik tau yg main kat sini best pasal artificial grass dia agak tebal. So kalau jatuh pon idak ler sakit sesangat. Kalau arr artificial grass dia nie nipis, aku rasa si Zul tu tak der nyer berani nak buat his trademark flying header tuu...

Haa... Itu goalkeeper kami tengah beraksi. Encik Matt Yus. Ahaha... Slumber tapi bergaya niee... Ehehehe... Steady keeper...!!!

Haaa... Inilar gayanyer para para cheer leader yg duduk kat luor. Kerja deme nie gelakkan orang jer kat luar tu. Pase dah letih bebenor gamak nyer. Itu yg duk kat luor jer. Udah tu bukan nyer reti nak duduk dendiam. Ape kate nyer tuu... Degey... Ehehehe... Tapi kalau idok nyer ader deme deme nie, idok ler meriah pulak yerr...???

0 comments: