Saturday, November 1, 2008

Nak makan eskrim arr pulak...

Sabtu... Bangun pagi terasa sket kesengalan punggung kanan aku akibat main futsal semalam. Siut babam. Ehehe... Begitu bergaya aku gelecek sampai ke depan gol. Tak leh nak stop 'Kaka' ngko main sauk kaki ekk. Tak sempat nak jatuh bergaya, aku terus terhempas ker lantai 'artificial grass' tu. Mujur lembut... Kalau tak, mau tempang gak aku seminggu dua nie... Takper... Takper... Kesalahan mu telah pon ku ampunkan... Wakakaka...

Ramai gak yg datang semalam. Yg tak disangka datang pon ada... Yg disangka datang lak tak nampak muka. Tapi tak kisah laa tu. Janji ramai yg ada and boleh bertuko tuko team. Kalau tak mau penat gak nak menghabihkan sessi 2 jam tu.

Abih main futsal cam biasa ada sessi beramah mesrezz kat kedai mamak. Perut aku masa tu jangan kan keroncong... siap dengan heavy metal bercampur ngan dangdut Mas Idayu lagi meraong kelaparan. Time nak order tu aku ngan Piak cam dilemma lak. Tak tau apa nak makan. At last aku beranikan diri order mee goreng mamak yg dikhabarkan tak sedap pada mulanya oleh para para pemakan sebelum nie. Aku berfikiran positif. Tukang masak malam nie orang lain compare dengan time dorang makan dulu. Ekekeke... Aku siap cakap tukang masak lama tu balik India dah... Tukang masak baru nie mamak dari Penang, so mesti sedap punya (ehehehe... sekadar nak sedapkan hati). Sekali mee goreng mamak yg aku order pon sampai. Dengan kalimah Bismillah... aku suapkan mee goreng mamak tu ke dalam mulut aku... Makkkk aiiii... tak salah dan tak silap lagi... Sedaaappppp... Piak tak caya... Try rasa... Diakui memang sedap. Ekeke... Lepas tu adalagi yg order menu sama dan sesungguhnya ia tidak menghampakan mereka. Ahahahaha... Kan aku dah cakap, kalau aku cakap sedap, memang sedap punyaaa... Ehehehe....

Sessi boraks agak bosan pasal tak der topik menarik. Sekadar duduk sambil menikmati makanan ngan air nescafe O laici sesambil tu ngk ragam maknusia balik dari clubbing... Sembang kurang lebih sket... tepat kol 4 pagi balik...

Tak sabar nak tunggu game malam nie. Man U vs Hull City. Aku tau... Ramai yg mengimpikan Hull menang. Especially minah yg sokong kuat Liverpool and pernah belajar kat Hull tu. Tapi takper... Gloryy... Gloryy... Man United... Aku tak sabar gak nak ngk Spurs kalahkan Liverpool kat White Hart Lane malam nie. Ahahahaha....... Go Spurs Go...!!!

0 comments: