Sunday, November 25, 2007

Arghhh...!!!

Arghhh...!! Man U kalah pulak dengan Bolton. 1st half tgk game pon nampak cam ada yang tak kena jer dengan team Red Devil nie. Game tak macam flow biasa. Nampak cam tersangkut-sangkut jer. Ronaldo tak der, Rooney tak der. Midfield mcm kelam kabut jer. Come on Sir Alex, do something.

Mimpi buruk jadik kenyataan. Final result, kalah 0 - 1. Arghhh.... Berduyun-duyun SMS masuk kat HP aku dari merata Malaysia kutuk. SMS dari pembenci Man U yg aku kenali. Har har har... Biasa lar tuh. Bukan selalu dorang dapat peluang macam nie. Takper... Kasik peluang...

Weekend nie aku rasa cam masa berjalan laju la plak. Hinshhh... Esok UiTM ada konvo. Hmm nak pergi ker tak nak. Kalau nak ikut esok ada jemputan kahwin kat Negeri Sembilan. Pergi kenduri ok gak. Bulih jumpa member lelama. Kalau pergi konvo bosan lak. Kena tunggu lamer. Bosan lak tuh.. Nengok arr cemana esok. Kalau malas sangat aku dok umah jer. Improve apa yg boleh.

Arghh... Conclusion, what a bad weekend for Man U. Means bad weekend jugak kot untuk aku. Masak nak masuk opis hari Isnin nie. Mau cair telinga.

1 comments:

idasazliana said...

sekali sekala kalah...