Friday, November 16, 2007

Finally.....

Finally I'm baaaccckkkk.....

Semalam abis memerah keringat bebudak NSU ngan O&M Alor Setar buat kerja sampai habis. Kasik clear server room and semua TCR yg involve. Kalau 1st dah llunch kol 5 pm, emalam lak lunch kol 6.30 pm. Hahahah... Kejam ker aku nie? Hmmm... Entah lar....

Nampak cam kejam tak? Tapi finally mission accomplished. Itu yg penting... Effort tak kpenting kalau result takder... Itu bak kata management lar... Hmmm... Entah lar.

Kesian jugak aku sebenarnyer kat bebudak nie.. Tapi tak per.. Dorang sumer aku harap paham arr. Itu yg aku suka kerja ngan bebudak NSU nie... Dorang dah masak sangat dah dgn perangai aku.. Kalau kerja.... Buat bebetol... Kalau makan... pon bebetol... Kalau borak... Hehehehe... Payah nak berenti... As long as dorang paham bila aku boss and bila aku kawan cukup. So far... marvellous... They know and act professionally... Aku sukaaaaaaaaa.....

Kay arrr.... Nak sesiap main futsal as usual. Hehehehe....

1 comments:

idasazliana said...

Tak kejam..kalau kejam, misti karam singh walia dah buat liputan...