Tuesday, November 13, 2007

Hospital ALor Setar Day One

Aku tension... Memang tension.... Secara tetiba jer aku boleh mood swing.. Gaban nak tukor baju pon tak sepantas aku change mood. Ini semua pasal server room condition. Berterabur... Bersepah-sepah.... Dengan barang GE lar... dengan sampah sarap & debu kontraktor aircond lar... Arrghhhhhhhh...........!!!!!! Geram akuuuu......

Tak pasal-pasal jer sumer budak site ngan budak NSU aku belasah.... Hehehehe... Gerun gak dorang biler aku dah ngamok... Habis aku call GE punya Project Manager. Siap kena maki lagi... This is not the time for me to soft hearted. Bengang tol lar...

Coz of that incident, aku terpaksa tukar rancangan... My plan... Big plan.... Ffuuhhhh.... So arini I've decided to clean all the mess dalam server room. Itupon lepas dah berbuih dah mulut ni berleter.... Kalau mulut ni plastik, dah lama koyak kot... Hahahaha... PM Alor Setar pon cuak ngk aku ngamok tadi.

Alhamdulillah... Esok kontraktor aircond ngan GE engineer will be onsite to start work. Tak paham aku. Nak kena maki baru nak kerja... Hinshhh... Azam tahun 2007 tak tercapai lagi gamak nyer. Puas tahan sabar... tapi tak leh nak bersabar siottt... Ingatkan tahun nie nak kontrol aku nyer hot temper. Mau naik BP nie kalau check....

Anyway, around kol 8 malam tadi semua bebudak dah clearkan. Nak pujuk aku lar kot.. hehehehe... Baru lapang sikit mata nengok server room... Hahahaha... So tomorrow start with a new chapter. Kesian gak aku kat bebudak site yg baru 1st time jumpa aku... Kekekeke... Takper... At least next time bila aku cakap.... dorang akan tahu aku really meant for what that I've said... Idak ler dorang ambik mudah jerrr.... Yer dak???....

Gambor open house tak sempat lagi nak upload... Arghhh... Nanti dulu lar... Nak kena filter sket lagi tuh.... Kekekekeke......

1 comments:

idasazliana said...

Sesunguhnya hari ini adalah hari jiwa bergelodak agaknye.. ;)