Monday, November 12, 2007

Terima kasih

Alhamdulillah,
Selesai jugak majlis open house semalam. Penat weii.. Fuhh.. Last guest balik pon jam 11.00 malam. Penat-penat pon aku rasa seronok jugak. Iyerlar bila ramai kengkawan yg datang. Makanan lak.... hmmm... cam yg lepas jugak, tak cukup... Har... har... har... Mujur aku ada runner pergi beli ayam lagi 5 ekor.


Thanks to both of my parents yg datang untuk membeantu. Hehehe... Without them, aku pon tak tau apa jadik kat majlis aku semalam. Also to my beloved wife... Hehehe... Kesian dia.. Sampai krem kaki.. naik turun tangga umah jadik tour guide. Kengkawan ramai datang bukan setakat nak beraya, tapi dorang ambk peluang jugak meraon umah aku... Takper arr... Mana yg nak masuk umah baru tuh, yg ok korang jadik kan arr contoh, mana yg tak ok tuh korang jgn tiru arr yer... Hehehe..

Finally thanks to all the guests yg sudi meluangkan masa korang datang ke Shah Alam nie.. Walaupon jalan aku dgr jem teruk... Thanks again to you guys for making my open house meriah giler.. Walaupun penat, tapi.... besttt...

p/s Insya Allah... next entry aku load gambar majlis...

1 comments:

idasazliana said...

we want pic...we want pic..we want pic..