Friday, November 23, 2007

TNC Prep

Arini setengah hari kat Sungai Buloh. Buat prep untuk TNC minggu depan. Lega nengok data center masih lagi kemas & teratur macam masa aku tinggal dulu. So tak banyak sangat mender nak kena buat. Cuma nak touch up sesikit. PM Sg Buloh cam biasa. Gedik. Kekekeke....

Well hari nie, cam biasa. Everytime kalau aku turun site, mesti akan ada orang kena sound. Tadi aku sound PM Sg Buloh. Macam biasa kalau ada mender tak kena jer aku pon akan change mood. Hinshhh... Bila la nak berubah jadik cool nie. Start kerja kat site lebih kurang dalam pukul 1pm. Coordinate work, siap kerja dalam pukul 6pm. Dah janji ngan Piak nak lepak dengan dia kat kedai bawah pokok ketapang dalam kol 5.30pm. Hehehehe.... Mengamuk dia bila aku ngan team sampai lambat. Har har har... Biasa arr tuh, janji melayu.

On the way balik tadi, masuk highway... kuar kot jalan Duta. Nak kena fetch ayangku kat Jln TAR. Kuar tol jer terus jem. Pelik gak aku. Selalu time dalam kol 8pm mana ada jem sangat. Rupanyer ada road block bersepadu, JPJ ngan Polis. Hampes tol. Sampai turn aku, bapak polisi tuh nengok dengan penuh syak wasangka. Aku bajet macam nak kena jer nie. Maklum lar... Terlbih laju tadi.. Sekali dia suruh jalan. Alhamdulillah... Lepas. Kalau tak sesia jer kena bayor saman.

Sampai depan opis ayangku, dia tak turun lagi. So aku kena lak pusing satu round ikut jalan belakang opis dia. Sekali tempat tuh ada 'awek' la plak. 2 orang lak tuh. Siap nak tahan lagi... Tak rrreeelaaa I youuu. Hehehehe.

Sampai umah decided nak makan bihun goreng jer. So sementara aku pergi bersiram, ayangku prepare semua bahan2 untuk aku goreng bihun. Dah siap semua, aku dinner lebih kurang jam 10 mlm. Lammbatt tuh. Tapi tak per. Puas hati. Home cooking kan. Kekekeke.. Abis makan, terus capai laptop, start MT4 platform. Sekali IBFX holiday larr plak. Cehh.. Mengikut laporan yg diterima dari Piak, esok baru ok balik. Adusss... Bosan kehidupan malam ku. Kekekeke.....

So apalagi... Aku update la blog poyo aku nie. Lepas nie layan mata lagi best. Tidoooo. Sok nak pergi Sg Buloh lagi. Ngantuk dah nie. Nak cover balik semalam berjaga layan bola. Muahahahaha... Feel sorry to all England fans. Aku lak June depan masa Euro... Portugal...! Portugal...! Korang nak tau tak apasal England kalah? Pasal takder sorang pon player Red Devils main semalam. Kekekekeke.....

0 comments: