Friday, June 6, 2008

Humidity Level too high

Hehehe... Minggu nie aku rasa tahap kelembapan aku amat tinggi dari biasa. Walaupon hari hari biasa aku sememangnya lembab kot. Akakaka... Ini semua disyaki mungkin pasal aku tak berapa sihat sejak seminggu nie. Memula hari tuh ingat dah nak kebah dah penyakit aku nie, tapi sampai hari nie penyakit tuh tak pergi pergi jugerk. Biasa lar... Kalau dulu, demam, dua atau tiga hari jerr terus dah kebah. Tapi semenjak aku kena denggi... Demam jer, palaing cepat nak recover pon seminggu. Hinshh... Takper lar... Alhamdulillah... Penyakit nie bak kata orang penghapus dosa dosa kecik. Tuhan nak menguji hambaNya. Maknanya kalau kita masih diuji lagi olehNya, kita masih lagi disayangi olehNya. Tapi... Sebaliknya, pernah tak sedetik pon kita tak pernah melupakan kebesaranNya.? Hurmm... Baca balik ayat yang terakhir tuh, pahamkan bebetol....

So... pernah kerr?? Ehehehehe.... Sendiri kena ingat lar kan?

0 comments: