Saturday, June 7, 2008

Main sampai lebam....

FridayNiteFutsal cam biasa tadi malam. Warhh... Excited giler aku. Memang hari Jumaat malam nie adalah hari yg paling aku tunggu2 tuh... Yer lar, pasal nak main bola kan. Itupon mujur gak jadik. Pagi tadi dapat call dari dak opis kata ramai tak nak turun pasal minyak naik harga. So tak nak main futsal. Akakaka... Aku tanya dak2 nie, betol ker nak boikot? Takder lak yg bebetol cakap nak boikot lak... Apa daa...

Aku lak baru jer sihat dari demam + semput + batuk. So peluang malam nie bagi aku adalah satu peluang yg kononnya sessi mengeluarkan peluh ke arah kehidupan yg lebih sihat arr konon. Sekali main tak ingat dunia lak arini. Aku terlupa langsung yg fizikal belum 100% fit lagi lepas baik demam nie. Gelecek bagaikan Cristiano Ronaldo, merembat bagaikan Wayne Rooney, sekali abis main.... Aku MUNTs... Akakaka... Macam orang morning sickness lak. Tapi syyy... Sempat cover lagi tuh. Tak der orang nampak. Ekekeke....

Lepas tu rasa lega arr plak. Minum air isotonik 2 tin, then baru rasa stabil jer. Pergi lak lepak kat restoran 'panjut' kat SS15, ekekeke, makan lak sup ayam. Mamak stail. Lama dah teringin nak makan. Sedap tuu... Selera dah ok. And the best thing is, aku tak sap kok lagi hari niee... Yahooo.... Masa lepak tadi pon aku berjaya untuk tidak menghisapkan rokok pada diri ini. Ekekeke.....

1 comments:

Anonymous said...

Saya suke mendengar kemajuan anda yg semakin bagus meninggalkan rokok! Fighting!