Tuesday, June 17, 2008

Sendirik...

Start esok aku sendirian lagi kat opis. Yang lelain semua keluar. Ada yg ke Johor. Ada yang ke Alor Setar. Ada jugak yang ke Lumut. Aku..??? Standby jer arr kat opis nie. Lagipon ada dua atau tiga proposal lagi nak buat. Malas nggoh aku kalau nak buat kerja kerja penulisan yg berarahkan kerja sekarang nie. Takdok idea dah. Dah berkaratz kot. Harap harap duduk sengsorang nnt, banyak arr idea untuk aku gebang dalam write up tu nanti...

Sepatutnya minggu nie aku ker Alor Setar. Ada banyak lagi isu nak kena settle kan kat sana. Malas nak pergi pon ada..!! Hurmm... Pergi... Tak pergi... Pergi... Tak pergi... Kalau nak ikutkan hati memang malas nak pergi. Apatah lagi sebelum nie tak der satu site pon yg go live aku pergi. Bukan malas. Bukan boikot. Tapi aku ada sebab musabab sendiri kenapa aku tak nak pergi. Haii.. Ego punya pasal, sanggup ker tak pergi go live the last hospital nie. Buat masa nie, tak decide apa-apa lagi. Tunggu jer lagi satu dua hari. Kalau tahap keegoaan tuh cair, means aku pergi arr kot. Depends... Kita tunggu jer nnt. Kang kalau beria-ria nak pergi kang, alih alih malas mendatang... Haaa.. Apa pon tak jadik...

Kassim aku pon dah sampai masa nak kena gi serbis nie. So... Hurmm... Ermm... ekekeke... Pi serbis Kassim pon menarik nie... Hehehe...

Dah lama pulak tak ambik gambar macro cenggini... Nak kena aktif balik bergambor nie.. Mana lak kamera niee.. Nak kena buat outing balik arr nie. Mari bergambarr...

0 comments: