Saturday, June 21, 2008

Its a GO LIVE...!!!

Its a GOOOOOO LIVE for Hospital Sultanah Bahiyah and I am here. The first and the last Hospital that I've been to. Hahaha... At last. Although I broke my own record on NOT attending the GO LIVE exercise, I think it is fair kot due to I need to pull back my team that was here earlier because they need to go to Sg Petani for Infra TNC next week. Besides, there is some 'cleaning' work need to be done here in Alor Setar Server Room. Threw out all the loose item that was not intended for server room out. Nasib korang la.. Nak carik barang korang kat ner. Ekekeke...

Puas hati gilers bila server room yang barai selama nie berjaya dikemaskan dan siap dipolish lagi lantai nyer. Arghhhh......!! Best... Best... Best...


Kan bersih tuu... Baru lar ada rupa data center. Ini bersepah jerr....

Infra & Network Rack. Makk aii... Sampai 6 rack kami pasang. Gilers banyak. Asal 4 jer. Maklumlarr... Banyak additional request. Ni lar jadik nyer...
Ni plak rack server. Kalau kakput... Masak arr dak2 system...


Besar gak server room sini. Tapi apasal la sebelum nie nampak kecik jer ekk.. Owhh.. Pasal bersepah ngan barang orang lain arr nie.. Puas hati dapat kluarkan brg2 dorg yg tak berkenaan...

0 comments: