Wednesday, June 18, 2008

Iyer ker nie...

Antara sedar and tidak, keputusan yg aku dah buat nie. Macam tak percaya pon ada. Iyer ker nie?? Iyer arr kot. Arrangement semua dah buat. Apalagi yg nak dikonpiuskan. Hehehe... Then... Esok aku akan berangkat ke Alor Setar la yerr... Hahaha... Huh..!! Buat pertama kali sepanjang berkhidmat di kompeni nie, aku akan ada pada malam sistem nak go live. Arghhh..!! But wait... Ermm... Tak semestinya...!! Masa nak go live tuh bulih lepak tempat lain. Layan Euro. Akakaka... Best best best... So basically... tak pecah lagi arr rekod aku tak menghadiri mana-mana go live punya ceremony. Akakaka... I likeee.....

Aku ngigau lak pagi tadi... Yerr pagii... Tengah bawak kereta sengsorang, lalu jalan yg banyak selekoh. Sekali ada sejibik kereta nie ajak race kot. Terus dia potong aku sambil rem minyak... Keegoaan lelaki aku tercabar. Tanpa berlengah masa aku terus kejar. Perghh... Macam cerita KL Drift lak. Sekali ada sampai kat satu selekoh tuh, aku tak sempat nak tekan brek. Terbabas masuk gaung. Kereta berpusing pusing 5678x. Sehinggakan aku tak sedar. Sekali bila aku dah tersedar, aku dapati aku tersepit kat celah pokok. Terus aku capai hp and sms mintak tolong. Tak lama lepas tu, bantuan tiba. Dengan helikopter lagi. Wahaha.. Dasat... Puas aku jerit mintak tolong... Sekali pilot tu jenguk kepala cakap, "Tungguuu...." Siap buat signal suh aku sabar lagi... "Nak carik tempat landing jap...". Aku nengok pilot tuh terus pelik and rasa nak gelak... Akakaka ... (Bawak keter pon puas kena instruct... Sekali boleh bawak alikopter.. Hehehe... My dear... My dear...). Lepas tu aku terus tersedar pasal hp ku berbunyik... Tak tau apa cerrr pastu. Whether I was rescued or not? Khe khe khe...

Naik helikopter gi Alor Setar... Aduh... Perut aku laparr.... Ekekekeke....

Just wanna say thank you for saving me the other day... Warkh... warkh... warkh... Cam citer Jebon 009...

0 comments: